Valparna :)






Ja nu är ju valparna drygt 3 veckor, jag har besämt mig för "Showtime" som namn vare sig ni tycker det är långt eller inte :P!!

Jag längtar som en tok efter lilla valpen och hoppas hon sätter fart på mina små sega flatte-tjejer jag har här hemma :P!!

Den 20:e åker jag och Angelina som sagt dit och hälsar på, då är dem 5 veckor och fulla av liv :) Hoppas på att kunna urskilja redan då vem som ska få bli norrlänning ;) sen känns det riktigt roligt att vi är 2 som ska ha ur samma kull så kan man hålla kontakten hela hundens liv och höra hur allting går :)!!



Valparna i en enda stor hög :) Där i ligger lilla Showtime :D!!









/Sanne Johansson




Lägger upp ett kollage med allla bilderna som Anneli lagt ut på hemsidan :D


Kommentarer
Postat av: Angelina

Ja det ska bli så kul att åka ner:D

2010-05-08 @ 19:54:48
URL: http://www.wonderboy.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0