Nu är resan bokad :)




Hittade en RIKTIGT billig resa tur och retur från umeå - landvetter, inga mellanlandningar och väntan på arlanda bland allt stim och stoj med lilla valpen :)

1700:-, det är ju typ INGENTING, passar arbetslösa mig perfekt :) Så tisdagen den 8:e juni blir vi en till i familjen :D!!

Annars fick jag ett samtal igår av en kvinna, Carola som bor i Jokkmokk och ska ha en liten kille ur samma kull som jag, så himla roligt att en till ska få blir norrläning. Hon skulle ha den lilla bruna hanen, den enda som blev brun :)

Idag har jag varit på Lenas jobb och hjälpt till att vara på hästarna och annat, guud vad jag saknar att rida! Att bara få lunka runt i skogen, känna hur dem otroliga krafter man har under sig forserar fram i skog och mark :)





Ryding med alla valparna, man ser lilla Tarra, den bruna som ska få flytta till Jokkmokk :)






Ikväll blir det återigen viltspårskurs, Tile skötte sig KANON förre gången, jag blev så stolt över henne ;)!!!




/Sanne Johansson




P.s min dator har kraschat och är ouppväckbar så jag har inga bilder längre, hoppas att mina älskade storbror kan rädda den :)

Kommentarer
Postat av: Angelina

Härligt att du hittade den resan! Och vad kul att du har fått kontakt med kullbrorsans ägare! Nästan grannar ju;) Hoppas att det är någon som bor i Stockholmstrakten också:)

2010-05-11 @ 19:48:59
URL: http://www.wonderboy.webb.se
Postat av: Sarah Nylund

Bra skrivet tycker ja faktiskt

2010-12-03 @ 20:52:24
URL: http://jade.se/paketresor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0