Jag börjar bli JÄVLIGT LESS på haltande hundar!!!!!






Har jag inte haft nog snart? Vad ÄR det Gud vill mig, vad har jag gjort för fel?!?!?!?!?!?!?!?!?!

Först Libra, sen Ättan och nu Tile...... Hon haltar på vänster fram, började i går kväll, i morse så var t.o.m så att hon hoppade över ett steg med den tassen... kollat tramdynor, mellan tramdynor, klor, klämt och kännt och hon reagerar inte ens det minsta, eller JA hon somnar av beröringen för hon älskar att bli kliad och att man håller på med henne.

Nu ikväll när jag var ut med henne så haltade hon inte, så peppar peppar...
Hon får vila idag och i morgon så förhoppningsvis är hon fit for fight till utställningen...

Är jag otursförföljd med haltande hundar?

Usch fick bara en flashback av allt vi gick igenom med Libra, nu i efterhand var det riktigt jobbigt, men när man var mitt upp i det så kändes det som ens vardag...

Nä nu ska jag peppa upp mig själv med lite choklad och glädja mig över att om en vecka får jag träffa valparna :)

Ingen tävling för Tile på söndag, hon är inte klar, inte för 5 öre MEN rutan börjar gå MKT bättre :D!! PEPPAR PEPPAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





Jaja, sluta gnälla nu Sanne :)


Tile är då badad och fin inför lördagen, luktar gott gör hon också :)





Finaste Tile-tuuus :)





/Sanne Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0