Nytt namn på G :P








Ja i och med att man går i "väntans tider" så är det namnfunderationer som gäller. Det står väldigt stilla i mitt huvud, namn jag hittar är antingen för svåra att komma ihåg eller för lika något av mina hundars namn.
Mitt nya är "Showtime", visst var det lite gulligt :P?

Jag har mailat uppfödaren om mina önskemål om hur jag vill att valpen ska vara, mina 2 här hemma är så lugna att det ibland blir lite tråkigt. Så jag vill ha ett energiknippe som har så mkt energi att ta utav att man inte ska behöva "vila sig i form". Vill ha en hund som orkar träna och VILL träna så ofta som möjligt. En hund med hög energinivå :P!! Så man kan komma lååångt i alla grenar :)

Annars händer det inte mkt just nu, för det har SNÖAT hela helgen, jag blir så less så jag spyr snart på all denna snö. Vi måste ju ha näsan 1,5 meter snö nu!

Här kommer lite bilder iaf från totohallens träning i torsdags!



Tile väntar på att få träna



Elvis inväntar kommando från matte Katarina för att få komma på inkallning



Neo tar en liten paus medans matte "Siggan" tar sig en pratstund




Bamse söker kontakt med husse




Är man lite stolt eller är man lite stolt, Jack och Lena OJ så duktiga :D!!



Royce har kört rutan på ett ypperligt sätt, matte Ingrid är nöjd ;)







/Sanne Johansson

Kommentarer
Postat av: Lina

Showtime var gulligt :-) Ett annat förslag i samma kategori.."Action", eller känns det mer som ett pojknamn? Jag vet inte...

2010-03-30 @ 10:43:26
URL: http://www.svartealgot.com
Postat av: Angelina

Hej! Vilken härlig blogg! Showtime var fint, men kanske lite långt? Måste passa på att fråga om det möjligtvis är Ryding som är mamman?



Glad påsk!

2010-04-02 @ 23:02:49
URL: http://www.wonderboy.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0