Jag tror jag längtar ihjäl mig :P





... ja nu när det blev bestämt med en till "liten" så längtar jag som en tok!

Så nu är det alltså ett namn jag behöver, det får ÌNTE sluta på "a" eller "e", helst ska det ha något med fart, energi, eller liknande att göra :) Så kommer ni på något bra förslag så skriv gärna det :)


Annars rullar träningen med Tile på inför Lk3! Fjärren har jag börjar utöka avståndet, då blir växlingarna betydligt segare så jag måste gå väldigt långsamt fram!

Vittringen har jag också börjat med, välja ut den som luktar "markera" den och sen klick+belöning :) Det går bra :)

Utställning i helgen, jaaaaaaa vad ska man tro? Tile har ingen päls, debuterar i Ukl! Vi får väl se :P!!!! Får jag en slät 1:a blir jag nog glad pga päls och tänder :P












/Sanne Johansson

Kommentarer
Postat av: Helen Liedgren

Vad bra att du har tänkt om med ras inte för att det är fel på tollare utan vi vill ha kvar dig med flattgänget ju.



Var har du tingat valp nånstans? Gud så spännade tid du har framför dig.



vi syns om en vecka.



Helen & Mascot

2010-02-28 @ 18:54:53
URL: http://www.ceasarmilossudden.com
Postat av: Siri Johansen

Hei Sanne og Tile!



Ja de er kjempesøte alle 11 :-) Har ikke tatt det endelige valget, regner med at det skjer rundt 7-8 ukers alderen :-) Spennende blir det! Ser at du også går en spennende ventetid i møte, artig med ny valp!

Så fin Tile er på det nye bildet, lykke til så mye i helgen. Tvi tvi fra halvbror Isak ;-)



Hilsen Siri, Vilja, Isak og 11 valper ;-)

2010-03-01 @ 22:44:53
URL: http://vilja.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0